Jag finns

Jag lever.
Var i skolan väldigt länge idag, sedan hämtade jag J.
Efter detta åkte vi och köpte sushi, hämtade Emmah och kom hem där jag invigde honom i Sushins värld.
Han tyckte väldigt mycket om det. Efter 10 bitar sushi åt han snällt mina hemmagjorda köttbullar också, för att smaka och han gillade dessa också :)

Nu har jag sovit i 20 minuter och J har fastnat framför Super Mario Galaxy. Snart är det dags för lite Assassins :)
Sedan ska jag bädda ner oss för nu är det på ren vilja jag håller mig vaken.

Så skönt det ska bli med sovmorgon imorgon alltså. Hoppas ni andra också får sova ut imorgon så höres vi då :)

Sommaren känns väldigt långt borta just nu, men tänk vad skönt det ska bli med sommar igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0