i drewed you a pic but i spilled coffee all over it

Jag var i skolan idag klockan 10.
Tydligen började jag 12:30 idag. Kul, verkligen. Ajja, jag satt iallafall med några tjejkompisar från klassen och hade trevligt.

Hittade super gulliga bilder på min extra hårddisk. Ska visa dem så håll till godo :) (tillägnat min syster yster, och vissa är tillägnade en viss J.)

 



     

Puss och godnatt. Nu ska jag somna till en film.
Visserligen råkade jag sova (somnade i sittande ställning?!?!) innan och lägenheten är oigenkänslig men vet ni vad. Palla bry sig... jobbigt blir det dock imon när jag inte kommer hitta vad jag letar efter, men jag orkar inte idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0