Hejsan

Jag fick någorlunda ordning på min dator innan idag, även om det tog sitt lilla tag :)
Bara att fixa internetet tog någon timme.

Efter detta gjordes det lasagne för infrysning samt piroger som nu ligger i min frys.
Känner mig som en liten gullig sak som bunkrat upp inför vintern. Synd bara man inte har samma rätt att isolera sig som de har. Tror faktiskt det egentligen strider mot den mänskliga naturen att jobba på likadant på vintern som på sommarn. Inbillar mig att vi egentligen behöver ta det lugnare över vintern, så är det för alla djur och så funkar naturen. Så var det förr med för människosläktet, man tog det lugnare på vintern och jobbade tusan med skörden på sommaren.
Men ni vet redan att jag är lite negativt inställd till hur allting är uppbyggt så ska inte gnälla mer om detta nu, ska bara skylla på en sak, läste i ett horoskop att oxar (som mitt stjärntecken är) har lite svårt för det modernare samhället då vi kan tycka att saker går för fort. Det är mitt försvar, och det är absolut ingenting negativt med detta.

Nu ska det spelas    lite xbox innan natten. Suck, kom precis på att jag behövde duscha också, jaja, får ta detta först då, sedan xbox :)

God natt allihopa.puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0