Hästridning och solljus

Nu är jag nyduschad och äntligen hemma. Kände att jag ville duscha mig och Emmah det första jag gjorde när jag kom hem från stallet. Riktigt kul har jag haft och det var så mysigt att få träffa Mybelle igen. Hästen jag red och hade hand om innan. Kommer bli mer att jag är med henne nu känner jag för jag saknar det. Stalllivet.

Emmah red minsann på idag som bara den. Självklart ledde vi lilla Korven med Emmah på, men hon satt där och smackade så glatt, så ett tag hade de till och med kunnat gå illa så som hon smakade.




Nu kommer jag definitivt få köpa en ponny till Emmah när hon blir större så hästgalen som hon är.
Påminner om mig när jag var mindre :)

Nu är J på väg med maten. Hoppas han skyndar sig, är vrålhungrig och en max-hamburgare skulle verkligen inte sitta fel nu.
Känns verkligen skönt att man ansträngt kroppen idag och varit ute med hästarna samt fått ljus och frisk luft.
Det skriker verkligen i magen. Nu får han skynda sig :)

Hörs när jag ätit. Puss


Kommentarer
Postat av: just a girl

sv: Det var så lite så, kul att du uppskattade det! :)

2010-02-26 @ 18:57:55
URL: http://justaagirl.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sött med en sån liten ryttare :)

2010-02-26 @ 18:57:58
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Magnus

Max Hamburgare måste vara supergoda...?

2010-02-26 @ 19:01:04
Postat av: Sweet Life Style

av de ja skrev när ja fick dvdn hur kan du då ens tänka att du behöver fråga om den var bra? :P Den är beyond bra (=

2010-02-26 @ 19:33:27
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0