Har fyllt mitt kök

Storhandling är nu färdig:

och jag är nu 1600 kronor fattigare. Å andra sidan kan man nog inte se mat i kyl/frys/skafferi som något som gjort en fattigare. Snarare rikare :) För jag har aldrig haft så mycket mat som jag har nu sedan jag jag flyttade hit.

Å madde H. var det santa marias kryddor jag skulle köpa? för köpte de mäsket nu, har för mig du pratade om det :)

Imorgon blir det storkok så jag har färdig mat i frysen så som lasagne och piroger, samt egenrullade köttbullar.
De ni ;) imponerande va?!?

Nu blir det att titta på starwars, episod 5 och 6. Förhoppningsvis sover Emmah i sin säng nu, ska snart titta efter.

Dagen har varit lång idag, men jag har fått en hel del gjort iallafall så det känns skönt. Nu blire som sagt film. Ha en trevlig kväll allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0