Godaste fruktsalladen

Jag gjorde gulasch soppa innan, som blev riktigt god. Recept kan ni googla fram.
Till efterrätt gjorde jag fruktsallad som också blev dunder god. Har kvar så ska sitta med fruktsalladen hela kvällen tänkte jag. Tog bara en massa frukter och blandade alltså i en stor skål. Jag valde äpplen, päron, banan och apelsin men man kan självklart blanda allt möjligt.
   

 Åh tänk er nu, sommar med grillning ute och ett härligt kompisgäng. Åh.. kanske dags att ha grillning här på min tomt snart i snön ;)

Nu ligger Emmah i sin säng för natten och jag hoppas att hon kan sova snart. Inte för att jag vet vad jag ska göra riktigt, det står mellan att bada, läsa eller kolla på en film men jag kan inte riktigt bestäma mig. Får se hur det blir helt enkelt.
Imorgon tänkte jag börja med en rolig sak under några dagar här i bloggen. Jag kommer jämföra mig med olika kända bloggare, skillnader och likheter för att se vem jag är mest lik, eller olik för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0