God morgon

Det blev inte så mycket bloggande igår :)
Hade ingen bra dag alls. Dels är det jobbigt att gå runt och ha superont hela hela tiden, ovanligt ont igår hade jag.
Dels får man dagar då allt bara är skit, och så var det igår.
När man känner att alla ansträngningar man gör är färjäves då det bara kommer nya saker hela hela tiden.
Som om livet bara är en stor cirkel där allt man ska göra är att slösa hela sin energi på att kämpa och sedan dör man. Jag vet, jag låter skitbitter, men jag var det igår.
Har ni aldrig känt er riktigt, riktigt ensamma? Som om det aldrig aldrig finns någon där som ser en, på riktigt. Jag vet att det är så, vi är alla ensamma innerst inne. Man har bara sig själv. Men ibland känns det som om jag har för mycket att klara själv.

Jaja, idag är en ny dag



Igår hyrde jag en del filmer, kände för att se en massa romantiska filmer igår så hyrde tre



500 dagar med Summer var faktiskt bra. The Stone Angel var inte speciellt bra egentligen, men fin ändå på något sätt. Haha, passade mig igår där huvudkaraktären i princip kämpade sig igenom sitt liv, och sedan dog gammal.

Nu ska jag börja titta på den sista filmen. Så får se om den är något bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0