Det där med att vänta

Nu ska jag snart hämta Emmah på dagis.
Efter detta hoppas jag på att J kommer idag.
Han sa igår att han var nästan säker på att han kunde så vi får hoppas på det.
Var ett tag sedan nu, typ i söndags tror jag så nu är det allt dags igen kan jag tycka.

Annars vet jag inte vad jag ska göra istället.
Jag gillar när det händer saker impulsivt, när man sitter och tror att man ska vara ensam men någon ringer eller dyker upp.
Gillar inte när man tror att något ska hända och ingenting händer.
Då sitter man bara och väntar och jag hatar att vänta på något.
Däremot kan jag tycka det är mysigt att vänta på tex ett tåg, eller en buss. Eller innan en lektion börjar. Sådan väntat har jag inga problem med. Men då vet man vad som komma skall. Bussen ska komma, tåget ska komma, lektionen ska börja.
Alltså inte när man väntar på att tåget kanske ska komma :)

Är det bara jag som är sådan? För ibland har jag lärt mig att vissa hatar att vänta på allt.
Vänta på bussen, vänta på livet etc.
Någon måste det ju finnas som tänker som mig.
Eller så är jag helt enkelt bara orginell.

Nej nu, hämta Emmah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0