Dagens outfit - Shorts idag och stolthet över smala ben

Dagens idag. Idag har jag hemmaplugg. För er som inte vet det studerar jag på Högskolan i Halmstad och idag ska jag alltså sitta och läsa en bok. En bok om psykologi. Psykologi är ju alltid intressant. Men det är inte lika kul att tvinga sig ajälv att läsa när det finns så mycket annat roligt här i världen man kan göra. Självdisciplin ska det kallas. Får införskaffa mig självdiciplin.

 
Skönt att kunna gå runt i shorts hemma. Om jag sedan går ut ska jag bara dra på mig ett par slappebyxor.
Jag vet btw att jag har smala ben. Detta är inget som behöver påpekas, och jag är glad i mina ben :) Trots att man genom sina dagar fått höra en del negativt om detta. Men jag upptäckte också att modeller och andra kända bloggare har smala ben,så jag är stolt. Avundsjuka brukar en del kalla det när andra hackar ner på en annan. Jag tror mer det handlar om att man inte har något bättre för sig än att prata om andra.
 

Idag har jag förresten riktigt ont i halsen. Börjar bli förskyld. Och jag som glömde min Echinacea hos Madde igår.
Tror stenhårt på att den hjälper när man blir sjuk.
Mer plugg nu!


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

passa på att önska dig en fin dag då jag endå klickade in :D

2010-02-25 @ 12:33:26
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: jessica ♥

jag har haft långt hår sen jag kanske var 7 eller något. Klippte mig till axlarna när jag var 12 men ångrade mig så har låtit det växa sen dess. men sen klipper jag mig ganska ofta för att hålla håret fint :)

men längden jag har nu har jag nog haft sen i sommras :)

2010-02-25 @ 12:33:31
URL: http://jjessz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0