Dagens kläder

Efter att ha suttit i mjukisbyxor och en t-shirt hela dagen så tog jag en snabb dusch och bytte om.
Det är kallt idag, men det snöar inte längre, så tog på mig varma sköna kläder.



Jag får så jäkligt torra fötter på vintern så smörje in dem ordentligt och sedan på med en massa varma strumpor på fötterna, bland annat raggisar som ni ser. Huvudsaken är ju i kylan att man är varm om fötterna fick jag lära mig som liten och det kör vi hårt på här hemma hos mig. Speciellt som att min lägenhet är ganska dragig.

Puss


Kommentarer
Postat av: Piluttalula

Finns inget värre än att frysa om fötterna och om händerna. Det tar sån jäkla tid att bli varm om dom igen! =)

2010-02-22 @ 14:55:08
URL: http://piluttalula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0