Australien och sedan Thailand

Jag har en plan. En vision. Något jag måste göra och ska göra till hösten.

Jag planerar att söka några distanskurser till hösten och sedan bo utomlands med Emmah ett tag på några månader. Ställen jag måste till är Australien där jag stannar så länge omständigheter tillåter så som ekonomi, sällskap och hur bra vi trivs.


 

Sedan bär det av mot Thailand tänkte jag



 

Nu håller jag då på att planera resan lite, samt försöker övertala folk att följa med, så det blir lättare ekonomiskt sett. Jag har redan lyckats få med mig en. Så helt omöjligt ser det inte ut. Ingenting är omöjligt. Lika bra att passa på nu innan man glömmer vad man vill. Jag tänker inte låta någonting stoppa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0