Världens mest meningslösa inlägg

Jag har verkligen inget vettigt att skriva. Då kanske man ska låta bli.
Men sedanvet jag ju hur besvikna ni blir om jag inte hör av mig så för er skull kära vänner!

Men det har verkligen inte hänt så mycket spec som jag kan skriva här.
För visst har det hänt saker, men personliga saker.

Emmah nu precis kom och grät, ramlat ur sängen och slagit i huvudet stackaren.
Fast det var tack och lov inte så allvarligt!!

Nu har jag en kompis på besök iallafall, som lagade mat, supergod mat. Delikat mat, underbar mat.
Jag satt där och visste inte riktigt vad jag skulle göra faktiskt. Jag som är så van vid att göra allt möjligt hela tiden.
Men inte nu nej. Då fick jag sitta vackert och ta det lugnt helt enkelt!! Ovanlig känsla, men underbart.
Jag är bara inte så van vid underbara känslor.

Nej, imorgon blir det en full dag så ska förbereda den nu.. puss puuss

Kommentarer
Postat av: mli

älsklingsgumman, kompis & kompis va :D du vet att ja alltid finns här oavsett vad !! Love

2010-04-21 @ 16:42:26
URL: http://baiibiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0