Summasummarum och glasbitar i fingret

Kvällen avslutas med att plocka glasbitar ur mitt finger. Spännande. Jag misstänkte det fanns en glasbit. Men det fanns flera.
Hur kommer detta sig?
Jo ett lock till en stekpanna i glas bestämde sig för att explodera i skåpet idag. När jag sedan städade råkade jag få några minibitar i fingret.
Jag fick ut dem genom att skära upp fingret lite till och sedan pilla med en pincett. Så skönt det känns nu då jag kan använda fingret igen.

Summasummarum helgen:
Fredag: Träff med killarna och till Idas. Mycket mycket trevligt och rätt var det var så var klockan mycket, jag befinner mig på vallås dit jag varit chaufför och jag kör hem.
Vaknar trött på lördag. Är trött, trött, trött och trött, hela lördagen.
Söndag: Emmahs voltigetävling, vilket var mycket roligt. Stannade kvar extra länge också. Efter detta blev det vallås igen där Emmah fick leka på en lekplats och sedan grillat. Mmm.. och helgen avslutas alltså med glas-splitter-utplockning.

Nu, sova till New moon. Nu vecka imorgon med massa roligheter. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0