Kinamat is the ****

Jag borde ligga och sova nu.
Men det gör jag uppenbarligen inte nej.
Istället kände jag att jag var tvungen att göra något så viktigt som att läsa min blogg från mars månad.
Rebecca är grym på prioritering.

Nu funderar jag på om jag ska duscha. Kanske en ide innan imorgon. Å andra sidan, orkar jag??

Innan hade jag så tråkigt. Satt och funderade på hur jag skulle förgylla dagen. Helt plöstligt ringer Daniel, och bjuder på kinamat. Mmm.. gott!! Älskar spontana händelser. Efter detta visar det sig att en ny bekant till mig är en gammal kompis till Daniel. Kul! Därför åkte vi dit och hälsade på då vi inte hade ngt bättre för oss. Jag älskar min dag.

Imorgon kommer vi vara samlade hela syskonskaran Grönlund. Jag räknar nämligen kallt med att min bror kommer imorgon då vi ska till kåren på eftermiddagen.

håhåjaja... mitt liv är verkligen att leka med.

Nu, cigg...dusch?...sova...

Sleep well som vi säger på svenska.. eller oj, menade engelska.. puss


Kommentarer
Postat av: Tindra

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-08 @ 14:19:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0