Du vet att du är svensk när....

Haha.. hittade en blogg med det >>>>>>här <<<<<< inlägget. Gud vad jag skrattar.
Jag känner igen i princip de flesta av mina kompisar och människorna runt mig. (Jag erkänner, vissa saker kände jag igen i mig själv med också)
Typ hur vi svenskar är så rädda för att gifta oss och vi är sambo i typ 10 år och fortfarande är rädda. Hahahaha!! Stämmer så bra..
Eller hur man känner att man måste leva livet genom att dra utomlands när tid finns.. hahahaha... klockren

Eller hur svensken lever för helgen, för att orka hitta på något spontant och roligt en vardag går ju inte.. shit..

Nu måste jag se till att jag blir mer osvensk. Hahaha..

Annars har helgen varit riktigt bra, veckan också med mycket skratt och grillningar i regnet m.m. Imorgon är Emmahs första tävling så festen ikväll blev avbokad och ska istället avnjutas med chips. Det var inte igår jag åt det ska jag påpeka. Puss puss

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-20 @ 08:40:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0