En helt vanlig dag

Sitter nu och tittar på svenska fruar i new york, och jag ber till någon att jag aldrig någonsin ska bli sådan.
Eller låta så trög. Sedan vet jag, man ska inte dömma ut folk, men det finns gränser för hur trög man får verka eller låta.

Men alla liv har väl sina för och nakdelar antar jag.

Ligger i soffan nu och bara slötittar på tv:n. Ganska skönt faktiskt, samtidigt som jag sitter med datorn i knät och fixar en del på arbetet. Jag har det absolut helt rätt underbart soft just  nu. Förutom londrig kramp i magen men..

Varför går kvällen alltid så fort? Det är ju nu man skulle vilja ha tid att göra en massa, men man måste prioritera. Därför jag inte gillar att bli beroende av serier och sånt. För det tar tid från annat jag behöver göra. Eller från annat jag vill göra :)

Jag har verkligen inget roligt att skriva nu, eller inspiration till det, förutom att Emmah la sig självmant idag, och somnade riktigt snabbt. Det var en ganska häftig upplevelse faktiskt. Kanske inte som att hoppa bungy jump från en bro, men definitivt en häftig upplevelse. Förresten skulle jag aldrig hoppa bungy jump. Däremot kan jag tänka mig att hoppa fallskärm, skumt va?

Förresten, jag vill ha en ps3 eller nyaste xboxen med några spel som är roliga/bra. Någon frivillig? Redo att ge mig i present. Ärligt talat var det ju inte mycket jag fick på min födelsedag så.. :)

 
Skulle med vilja låna gamla hederliga nintendo av någon och spela super mario och donkey kong eller vad det hette. Någon ? Snälla snälla snälla :) !!
Erkänn att ni också blir lite sugna .. :)



Ne, igång med en film, eller ska jag börja på boken ? Fast jag kommer isolera mig om jag börjar läsa den igen.
Tur nog läser jag fort så de där isoleringarna går över rätt snabbt.
Sedan sova. Man ska ju upp vid 7 imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Kloka tankar Rebecca. Erkänn, visst blir du riktigt sugen på en sån där tocken däringa spelkonsol :P



En slimmad ps3, eller en Xbox 360 som jag har, nåt skulle du ha haft. Jag skulle ha bjudit över dig att spela om du funnits i närheten...



Jag kan ialla fall rekommendera Xbox 360, billigare än PS3, ialla fall Xbox Arcade + en massa massa roliga spel.



Hoppas någon medmänniska rycker ut och köper åt dig, hö hö, så kan du bli konsol-Rebecca.



Fast, ja, du skulle kunna ha kul med ett Nintendo 8-bitar också, det är jag säker på.



ps. Jävla krånglade msn. Ds.

2009-09-14 @ 23:22:17
Postat av: Titus

:)

2009-09-15 @ 00:20:25
Postat av: Magnus

Titus: vafalls, ":)", vad ska det betyda ?



Är det ett sign of jordens undergång ?!?!

2009-09-15 @ 00:35:20
Postat av: Titus

" :) " var tänkt som svar till mening 10. Från slutet. I R:s text alltså. Inte för att din inte skulle vara rolig...:)

2009-09-15 @ 02:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0