Jag måste säga det

Men mitt liv är underbart just nu..
Det händer så mycket roliga oväntade saker, allting kommer till mig.

Jag umgås med så mycket roligt folk och det händer så mycket bra saker.
Hur många är med om allt det jag är med om?

Som en kompis sa, trotts din dåliga ekonomi och att du egentligen är begränsad är du med om så mycket roligt.

Jag tror faktiskt det handlar mycket om min inställning till allting också. Att jag försöker tänka positivt trotts allt och inte fastna i allt jobbigt. Men umgänget gör också mycket.
Jag tar också möjligheter när de dyker upp och försöker se allting som en spännande utmaning :)

Jag tävlar med mig själv. Ungefär: 700 kronor på kontot, jag behöver handla men ska göra det så billigt som möjligt så vi har råd med så mycket roligt som möjligt :) och jag klarar det alltid.. :)

Allting är roligt just nu, och allting känns bra. Känns lätt. Och jag är lycklig. Tänk va? Hur ofta känner man att man verkligen är lycklig? Jag är det :) Jag har ett riktigt riktigt bra liv.

Visst finns de folk som är svartsjuka, och tycker att jag alltid är med om roliga saker.
Men, som Thess sa, du har ju verkligen varit med om så mycket, ända sedan du var liten, så det är väl inte mer än rätt att dina bra perioder kommer nu :) Jag har aldrig slutat kämpa, aldrig gett upp hoppet riktigt, och alltid försökt tänka positivt. :) Det kommer man långt på och jag har ett helt liv framför mig :)

Nu ska det shoppas lite barnkläder från H&M och sedan pluggas.

Ha det så bra och sov gott inatt. Kram och puss


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Du förtjänar ALL lycka du är med om :-)) du är en underbar tjej med en fantastisk dotter, självfallet kommer ert liv bli fantastiskt :-). Kram Jasse

2009-09-28 @ 06:20:52
Postat av: ..

700.000 kronas would not be enough for a shopping girl

2009-09-28 @ 11:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0