Det gick vilt till på Wild west

Igår kväll stack jag och J lite hastigt och lustigt till Wild West steakhouse och åt med Mli och Tim.

En riktigt lyckad middag med riktigt trevligt sällskap.

Mamma hämtade Emmah från dagis och tog hand om snuffseluffsan

Mli och Tim


Jag med ful min och J


J och jag, igen..


Mätta blev vi, trotts att det blev en massa mat över :)


Vi lekte och slabbade en aning med efterrätten. :)


Efteråt skickade vi iväg killarna för att se om de kunde vinna ihop för betalning av maten.
Gick sådär måste erkännas :)



Roligt hade vi, med en del flumm, och en del gräddkastning. Med god mat, och fyllda magar.
Yes mitt liv är bra.
Mli, jag vill förresten ha vissa av bilderna som ni tog :P

Kom sedan hem och sov hos mamma. Sitter här nu för jag ska vakta en sotare som kommer.
Eller egentligen ska jag bara släppa in honom, sedan släppa ut honom.

Riktigt fint väder idag, och jag säger som Madicken brukar säga "Jag känner livet i mig" (tror iaf det är Madicken som säger det.

Vi höres av senare och så hoppas jag ni har en riktigt bra dag.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Mli

.haha. klart vi svitchar bilder :P .haha. du fick nog en del roliga du med ! (: .har inte lagt mina på dator ännu ! men senare eller imon så ! pusssar

2009-09-29 @ 22:27:29
URL: http://baiibiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0