Det var det skönaste jag gjort

Det är lätt det skönaste jag gjort idag.. nu när jag la mig i min säng.
Otroligt så skönt det är. Ryggen vilar, min hjärna var var ner och jag bara njuter


Efter att ha handlat idag stack jag hem. Till ett hem där två katter rivit ner gardiner och blandat ihop maten med vattnet i en härlig sörja över hela golvet.
Det var bara att börja städa :)
Och egentligen var det också ganska skönt för jag behövde städa.

Egentligen, tro det eller ej är jag en person som har ganska svårt för att lämna hemmet rörigt.
Sängen ska bäddas på morgonen, innan man lägger sig på kvällen ska det vara ok överallt, för det är jobbigt att vakna till en röra, och speciellt när jag sticker iväg vill jag veta att allt ser bra ut tills jag kommer hem.

Så nu är här städat och finns det något bättre egentligen än att lägga sig när man vet man varit duktig :)

Så nu känns det som om mina ögon vill stängas en liten stund så kanske ska följa den känslan i 20 minuter.
Man ska ju lyssna till sig själv och följa sina känslor är mina argument.

Vi höres :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0