Det är tisdag idag va?

Samma sak som igår, musiken på högsta så fort jag vaknar, vilket jag gjorde en halvtimme för sent men ändå.
Väckte Emmah, som sov bredvid högtalarna och inte vaknade förrän jag satte igång låten en andra gång och puttade lite på henne.
Kaffet bryggdes, frukost gjordes och ja, nu är Emmah på dagis.
Ganska bra morgon ändå, förutom att det är morgon då och jag var tvungen att gå upp.
Jag ÄLSKAR min säng nämligen. Speciellt på morgonen, av någon konstig anledning.
Synd jag inte älskade den mer på kvällarna så man la sig i tid. 

Denna dag ska spenderas till plugg. Jag ligger efter och har min dead-line klockan 14:00.
Någon som kan hjälpa mig ;)?
Handlar om relationella perspektiv på psykoterapi.

Att vakna och vara osäker på dagen är inget ovanligt i mitt liv. Tror det är tisdag idag. Min kalender påstår det, mina p-piller påstår det, och det är inte skola idag, så visst är det tisdag. Hoppas jag!?!

Nu ska jag sätta igång låten från igår en sista gång innan jag börjar plugga. Jag är en sådan människa som är en låt trogen tills jag tröttnar.

Förresten, något konstigt har hänt mig. Jag är 100 på att jag ställde sopor utanför dörren igår jag glömde gå med. De är borta nu. Putts väck. Gone. Försvunna.
Vem snor mina sopor? Eller vem går och slänger mina sopor? Skumt va? Nästan läskigt. Tänk om de tar mitt saliv, dna och sånt och gör en klon av mig. Shit vad hemskt.

Nej, plugg nu, snart... puss

Kommentarer
Postat av: Magnus

Pax för att få låna den klonen isåfall!



Mr T: Gud vad förutsägbar du är Mange!

2009-09-22 @ 11:12:02
Postat av: T

:) M. Men en fascinerande tanke annars, klonen. En Rebecca till var och en. Mer Rebecca åt folket, klona mera! :

2009-09-22 @ 15:29:43
Postat av: Magnus

Det här vad den här världen behöver! Mer Rebecca-kloner! :P



The attack of the Rebecca-clones...

2009-09-22 @ 17:08:51
Postat av: Magnus

Ds. HEJA SKELLEFTEÅ! :P

2009-09-22 @ 17:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0