Arbetet är färdigt :)

Yes, ska bara maila in det hela.
Jag är så grym ibland!

Men nu ska jag verkligen inte ta åt mig äran för allt.
Jag har gjort en hel del i mitt liv, men det är faktiskt på grund av alla människor runt omkring mig som får mig att sträva vidare, eller att klara av en ibland påfrestande vardag.

En del av er ger mig alltid mer inspiration, andra ger mig glädje, vissa ger mig stryka, och hos några kan jag alltid älta av mig en massa saker. Vissa ger mig alltid nya tankesätt och djupa diskutioner, och några finns alltid i bakgrunden, hur sällan vi än hörs. Bara en del kommentarer här på bloggen kan ge mig ett leende och få mig att orka lite till.

Haha, jag vill inte se på livet som något jag måste orka mig igenom, och missförstå mig rätt, jag älskar mitt liv och är djupt tacksam över allt. Men ibland, ibland orkar man inte mer. Genast är många av er där då.
Omgivningen är så viktigt, och detta blir ett riktigt fjäskigt inlägg.
Egentligen vill jag bara säga tack. TACK!!!!! 

Jag är ensamstående med en flicka, jag pluggar på högskola med toppbetyg och jag har en egen lägenhet med två katter där allting sköts :) Jag har kompisar, jag har en givande fritid, och helt plötsligt låter jag precis lika positiv som min kompis Joanna är nu för tiden. :) Två överpositiva människor som ska jobba ihop, shit, vi kan ta över världen tillsammans :)

Så, Joanna, vad säger du, börjar med sverige, all makt åt oss?!? sounds good ha? för vi kan ju alltid anställa folk som jobbar sedan, ge oss själva fett betalt och bara glida runt här i världen ;)

Puss. Ska nu belöna mig själv med zelda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0