Ett positivt inlägg

Idag känner jag livet i mig:)

En helt underbar dag idag, med solen som skiner och klar luft, sån luft som renar lugnorna när man andas.

Helt underbart igår, inget spelande för mig och Ekka inte, däremot samtal, prat och kommunikation.
Lika trevligt det, men vi ska verkligen spela nästa gång vi träffas :)

Sedan sov jag ju hos David W. :) Trevligt det med, förutom mitt osociala beteende att somna på soffan till filmen.
Men DAvid känner mig och förlåter mig säkert.

Han väckte mig med en kopp kaffe på morgonen, helt underbart, helt underbart.

Nu ska jag och Madde H. fixa mina naglar :)

Höres så puss // R

Kommentarer
Postat av: W

Haha Det är lugnt som vanligt...Filmen var grym iaf. Jag hade roligt iaf. :P

2009-10-04 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0