Söndag

Filmen igår var bra, men boken var mycket mycket bättre.
Jag hade bättre bilder i huvudet efter att ha läst boken, och filmen var en aning hoppig, men det kan man förstå då man inte kan filma precis allt.
Jag kan inte hjälpa det, även om det ska vara edward och Bella, hade jag tagit Jacob om jag varit Bella, och jag förstår inte varför, men jag gillar verkligen hans karaktär



Tack Joanna för igår :)

Idag har jag vaknat upp hos pappa och nu sitter jag med kaffe i handen framför datorn.
I laholm idag är det julskyltning, så får se om man går där en runda innan söndagsmiddagen ikväll.

Det regnar och är inge kul ute alls idag.

  

Jag ska bara lägga mig och läsa nu i soffan samtidigt som Emmah tittar på barntv, sedan får vi se hur jag fördriver dagen :) Ska ta det allmänt lugnt iallafall. Drömma mig iväg till en annan värld.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0