...

Äntligen skriver jag!

Man har att göra om dagarna nu för tiden men ni ska få snabba uppdateringar

Senaste nytt:
I helgen då jag kom hem från Gnosjö såg jag som sagt newmoon med Joanna. Böckerna är så mycket bättre.

I söndags var jag på söndagsmiddag

Måndag kommer jag knappt ihåg, hmm.. dagen är suddig

Tisdag vet jag att jag såg på bio, en julsaga. Kul och se men ingen film man måste se.

Onsdag var jag i skolan, bilen började läcka bensin så lämnade in den på lagning och lagade sedan mat till J som kom på besök hela kvällen :)

Idag har jag pluggat, gått en runda så man får lite ljus, mli bjöd på snabblunch och pluggat har jag gjort.

Händer framöver

Ja ni har säkert inte missat att det snart är jul :)

Om precis en vecka sitter jag i detta nu på opera i göteborg med J, syster och hennes pojkvän, ses framemot

På söndag är det julskyltning i halmstad, och dit ska jag släpa med Emmah. Det kommer bli mysigt :)
Där ska jag träffa Joanna med sällskap och nu frågade madde h om hon fick följa med :)

Slut

Så, nu tror jag ni hänger med igen på vad som händer och sker.
Satt innan och funderade på det där med förändringar i världen och i samhället.
Ibland känns det som om det ändå inte spelar någon roll vad man gör, man är så liten i världen.
Men sedan slog det mig, att om man gör små saker i vardagen för omgivningen så blir det till slut stort.
Man vet aldrig hur det påverkar en annan människa om man bara ler mot den.
Och skulle alla i världen tänka på de små sakerna i omgivningen, så hade det inte sett ut som det gör.
Därför ska jag börja med gott exempel. Dock är det svårt, när man är trött, hängig, nere och stressad samt har för mycket att göra. Men jag vill inte ha ett sånt liv där man är så uppe i sitt eget, så jag får försöka förändra mitt liv en aning.
Alla ens handlingar påverkar på något sätt, även då man inte kan se hur det slutar.
Tärningen är kastad. Handlingen är gjort
Men du vad aldrig vilka siffror som med säkerhet kommer upp, precis som i verkligheten.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0