Födelsedagsfirande, tårtätande och älgvandringar

Helt underbar dag.
Allting har funkat finfint och vi har haft riktigt trevligt.

Först fick Emmah en fin cykel, en riktigt cykel, fast med stödhjul. ÄR man 4 år så är man

Sedan skulle det bakas en tårta. Märk väl att jag gjort allting helt själv, tårtbotten och allt.
Känner mig riktigt stolt


Resultatet, med Emmahs hjälp till dekorationen




Sedan var det presentöppning för fullt

Man ska riva upp paket

Hon ser ledsen ut, men det var hon inte


















Allt som allt, hon blev nöjd, jag blev nöjd, alla är nöjda.
Nu ligger hon i sin säng, jag i min säng, och katten bredvid.

Vad är det Lotta på bråkmakargatan sjunger när hon flyttar hemifrån ?

När jag sitter ensam i mitt lilla hus
o inget sällskap mer än katten
då tänder jag mitt lilla ljus... eller något sjunger hon och någon vers till.
Ska forska vidare om det imorgon. Efter att lägenheten är storstädad.

Titus jobbar för fullt nu. Vi får allhihopa hoppas att allt går bra idag, och att älgar och annat håller sig i skogen på vägen hem från jobbet och inte känner för att vandra runt på vägarna i månskenet just idag.

Sov gott alla kära

Kommentarer
Postat av: T

Inga månskenspromenader för dem i natt heller, endast ett rådjur var vaket. Vem är Titus, trodde han hette T? :-)

2009-05-17 @ 04:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0