Rena sängkläder

Nu ska jag lägga mig

Har inte lagt mig så här tidigt på länge, det är tack vare Thess som jag lägger mig i tid.
Hon är duktigare än mig på sånt.
Men sedan är jag en sådan som kan driva min kropp mycket längre också.
Som med mat, jag kan gå nästan en hel dag utan mat, mina rutiner är så dåliga att jag knappt hinner äta.
Thess MÅSTE äta, så hon prioriterar det först, vilket man borde.
Eller sömnen, hon MÅSTE sova ordentligt, vilket man också egentligen ska, man det blir så lätt att jag är uppe för länge.


Så, till min renbäddade säng. (Ps, inte min säng på bilden, just nu har jag det ganska omatchat, men skulle vilja ha som på bilden)
Ska bara slänga tvätten i torktumlaren, och tvätta mig i ansiktet, och packa för morgondagen. Ställa väckning också.
Tidigt skoldag imorgon, suck.

Sov gott allihopa, nu ska jag låta drömmarna ta mig dit jag vill

Kommentarer
Postat av: T

Hoppas det var hit :-) Sov gott!

2009-05-07 @ 01:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0