Jag fyller år idag

Den 20 maj för ett antal år sedan kom en liten flickbebis runt 8 på morgonen ut ur sin kära moder.
Sedan dess har tiden rullat på, och den lilla flickbebisen har blivit ganska stor, men ganska gullig ändå.
En del har hänt i hennes liv, och mer kommer säkert hända innan hennes tid här på jorden är slut.


Hon är en rätt glad och förnöjsam människa som ofta tror gott om människan.
Hon står rätt tryggt med fötterna på jorden men kan få sina små ryck då hon hoppar i sängar, dansar till hög töntig musik eller skrattar riktigt högt åt ett dåligt skämt hon själv drog.


Så.. för att fira min dag idag, den 20 maj som är den absolut bästa månaden att födas i (jajaja, klaga inte, erkänn att det är skönt att både fylla år en vårdag, eller att föda barn lagom till våren) räknar jag kallt med att hela skolan sjunger för mig idag och gratulerar. Kanske ev att kungen eller kronprinsessan kommer en snabbis i helikopter för att gratulera.









Så, alla ni som vill fira mig, det är bara att komma inom min lägenhet i eftermiddag :)
Jag bjuder på cupcakes, men kan inte lova att det räcker till alla :)

Ska iväg till skolan nu denna omänskliga tid. Förstår inte riktigt att skolan inte gav oss ledigt idag bara, å andra sidan, då hade ju inte skolan kunnat fira mig ... :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: carlie

grattis, grattis, grattis..

2009-05-20 @ 07:33:55
URL: http://carlie.webblogg.se/
Postat av: Madde K

Grattis på födelsedagen! :D nästa vecka kommer jag och trakasserar er med presenter! Moahahaha!

2009-05-20 @ 09:40:19
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0