Goddag

Jag har varit vaken i en timme, men kommit upp ur sängen nu.
Har gått och blivit ordentligt förskyld, så ska försöka kurera mig hela dagen idag.

Spelningen igår var imponerande. Att man kan vara så duktig på något, och att man kan skriva så bra låtar själv.
Duktigt duktigt!!

Annars var kvällen igår rolig. Träffade en del människor man inte sett på evigheter, lyssnade på bandet, och bara tog det allmänt lugnt på lite olika ställen. Jag körde så jag höll mig nykter, men hade lika trevligt för det.

Kommer komma med en bättre uppdatering lite senare, för nu måste jag snyta mig igen.

Läste en sak ur en bok precis som jag funderar på: Hur kan man visa livet sitt tack för att man blev född.
Hmm, jag hur ska man göra det!
//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0