Vem har fantasi till nya rubriker varenda gång man bloggar?

Ser ni vad jag har hemma på mitt bord? Ganska uppenbart när jag visar en bild på det ja, ni har rätt. Gullig va, med små gulliga blommor i, som snart kommer vissna, men tanken var väldigt fin och just nu står de väldigt fint på bordet. Att det ligger en hög med leksaker bredvid och runt på bordet är en helt annan sak, lite jobbigt då de skymmer tv:n

Hade med mig kakor & bullar hem till Emmah och Thess för att de var så snälla, Thess som passade Emmah innan jag kom hem, och ja, Emmah för att hon inte ska behöva titta på när Thess äter. Tack T. för det, uppskattades mycket här hemma




Jag är trött, riktigt trött, så nu ska jag sova 15 minuter tills jag blir någorlunda människa igen.

Vad händer hos mig ikväll då?
Jag ska bara vara hemma, får se om jag orkar ta mig ut på jakt efter mina favoritchips sedan.
Funderar på att tvinga ht någon stackare att roa mig, men jag vet faktiskt inte om jag orkar bli road, låter konstigt för att vara mig, men det är så jag känner just nu. Kan förändras..

Kram kram så länge

Ps, gissa vad jag lärde mig inatt, att liksom stavas liksom, inte licksom. Man lär sig och upplever nya saker varenda dag/natt och det var min lärdom av natten. .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser lite trött ut vännen! Vila lite så hoppas vi att Emmah inte river stället under tiden

2009-03-27 @ 17:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0