Drömmen

Har sovit riktigt mycket idag, nästan för mycket. Men fy vad skönt det har varit.

Tittade på en skräckfilm igår med Thess och en kompis till henne från Halmstad, vi hade ljudet av och satt och filosoferade på annat samtidigt, jag har nämligen riktigt svårt för skräck, riktigt svårt för det.

Iallafall, har drömt hela morgonen om en hund, en Boxer som några skulle göra sig av med för de hade för många valpar och skulle avliva dem, jag var så nära på och ta en. Vill så gärna egentligen, men jag har verkligen inte tid, och jag vill inte heller känna mig mer bunden än vad jag redan är. Men valpen var så söt, riktigt söt, och jag kunde inte bestämma mig. Ni skulle sett den.

 Varför just en boxer? Vet inte, nu var det ju att jag drömde om dem, men innan har det varit för att det sägs det är en väldigt bra barnhund, samtidigt som det inte är en mesig hund.

Men nu måste jag plocka iordning här, Emmah har haft ganska kul medans jag halvsovit, för djupt sover jag inte när hon är vaken, snarare bara att ögonen blundar, en massa bild/drömmar susar genom huvudet och jag hör allting som händer. Fast det ser ut som det gör här, fast det var värt det.

Skriver sedan / Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla på skräckis utan ljud???????????

2009-03-28 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0