Vad som är gjort

Ja, då sitter man här.
Maten var lagad, och god. Uppäten är den också.
Tvätten är vikt, sambon duschad. Emmah duschad, och de telefonsamtal som skulle ringas är ringda.
Nu sitter vi alltså i soffan till en film med chips


Så mysigt så mysigt har v i det, jag och min sambo :)

Fast, det jobbiga som jag redan uppmärksamat är att man inte kan gå omkring med skitfula strumpor till för övrigt helt okej klädsel, helt plötsligt får man ju försöka tänka lite på sin sexappeal..



Jag kan inte heller vandra omkring naken helt obehindrat.
Inte för att Madde inte låter mig, utan snarare för att det känns, ja, så naket.. :S

Nog om detta, skriver mer senare när jag och Madde pratat klart :)

Kommentarer
Postat av: carlie

sambo? vilken sambo? hade inte mr t och du gjort slut?

2009-07-15 @ 17:30:20
URL: http://carlie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0