Torsdag idag

Jag hann aldrig blogga mer igår av någon anledning..
Fullt upp hela dagen, men lite jobb, träffa kusiner, och sedan åka till halmstad.

Sov alltså här i halmstad inatt och var uppe redan klockan 6 imorse.
Hör ni, Rebecca gick upp klockan 6 imorse!
Halv 7 var jag hos Madde och här sitter jag nu med mitt morgonkaffe :)

Ska till falsterbo idag, och titta på en del saker :)
Ska bli kul så kommer inte höra av mig förrän ikväll eller inatt beroende på när jag komer hem.

Arbetet igår gick riktigt bra så det blir nog några timmar extra nu till hösten vilket känns riktigt skönt.
Att träffa min kusin med hennes man och deras son var riktigt trevligt. Kul att träffa släkt, speciellt om de bor 80 mil upp.
Att vara i halmstad är också trevligt, och jag är väldigt väldigt glad över att ha Madde som ställer upp en del :)

Men vi hörs av kära vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0