Jag vet jag vet

Det var 3 evigheter sedan jag bloggade senast.
Har varit väldigt dålig på det, men nu ni, nu kom det äntligen..

Jag är tillbaka tillbaka, men nu energi och med en massa annat att skriva om.
Vill bara be er trogna läsare om en sak, och det är att inte ta allt jag skriver för bokstavligt, för visst delar jag med mig av mitt privatliv här på bloggen, men av 1000 tankar kanske jag skriver ner 15 :)

Så, vad har hänt i mitt liv på senaste tiden ??
En hel del faktiskt!!

Så vi börjar någonstans, men detta kommer jag endast nämna väldigt kort.
Mellan mig och T är det slut, och jag vill inte gå in på det mer än så..

I alla fall, det är sommar, det är sol, ja inte just nu kanske men har så varit.
Min lägenhet är riktigt fin, börjar få lite mysigt i den nu, faktiskt mest tack vare min kompis Madde H:)
Tack gumman

The kök
 
Samma kök, lite annorlunda vinkel


Min säng


En suddig byråhörna

Ny tv-bänk


Halv suddigt vardagsrum


Ni får hålla till godo med de bilderna då jag tog mobilbilder, kameran behövde batterier så ni får sådant senare..

Bild på mig och syster som är relativt ny, måndags



Var ju ute på måndagsklubben i Halmstad då. Sjukt roligt, var nog med om lite allt möjligt.
Bra musik, roligt folk, blev bjudna på champagne, fick champagne över oss etc.

Pappa mår bra, vi fick provsvar på att det är en godartad tumör, men som ska hållas under uppsikt då den kan sätta sig på andra ställen senare så som i lungorna, strupen eller utvecklas till hudcancer..

Senaste händelser/senaste nytt:
Michael Jacksom har dött, och jag är faktiskt uppriktigt ledsen för det.
Låt som går ofta hemma hos mig är hans : They dont care about us
Ord jag ofta använder nu för tiden: Faktiskt, precis och ibland exakt
Vikt: Fortfarande som innan
Längd: Inte blivit något längre nej
Återkommande tankar hos mig : Tänk vad himla bra allting är just nu samt lite annat mer djupt
Emmah : Allting bra med henne förutom ett skavsår på foten
Tatuering : Kommer vecka 30 ;) kommer bli snyggt
Vad gör jag mest om dagarna nu : Glider runt, njuter, sms:ar, umgås, typ ungefär det ja

Nu får ni vara nöjda en liten stund
Återkommer strax med mer ;)



Kommentarer
Postat av: Rahim

Hej, va kul att se dig tillbaka. Jag älskar att läsa din blogg och jag får många bra tips och så från din blogg. Och det är jätte bra att allt är bra med din pappa nu. kram

2009-07-08 @ 22:33:17
Postat av: Magnus

Så om du skriver att du har sett ett ufo, så ska man ta det med en nypa salt ? Va ? Really ? Vad menar du ? Jag är förvirrad!!!!!!

2009-07-08 @ 23:07:27
Postat av: Magnus

Bloggen är ungefär som en avspegling av verkliga livet. Man väljer vad man vill dela med sig av. I en sån här öppen form så kan man inte dela med sig allt, det säger sig självt. Man måste använda sitt "goda omdöme" så att säga.



2009-07-09 @ 13:22:19
Postat av: Madde

Du glömde skriva status, skostorlek, ögonfärg mm..

haha puss på nosen..

2009-07-10 @ 16:10:45
Postat av: Titus

Madde, finkänslighet och tålamod sägs vara bra egenskaper som Rebecca tydligen har men andra tydligen inte....

2009-07-12 @ 06:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0