Hej hej

Så, då var man hemma efter en lång dag. Eller dagen har gått fort, men det har varit en del att göra.
Liksom igår :)


Gårdagen började med att jag körde Emmah till hennes farmor och farfar.
Där träffade hon sin (hör och häpna) sin pappa, med sambo och Emmahs nyfödda lillebror.
Jag har inte träffat hennes pappa på säkert 3 år, men det kändes faktiskt ingenting.
Helt tomt.. kunde knappt tänka tanken att det är han som är pappan..
Men om de nu kan börja ha kontakt vore det roligt för dem :)

Alltså blev det körningar fram och tillbaka till dem, Emmah stannade där en stund medans jag och Thess gled runt på stranden.
Sedan blev det hämtning utav Emmah, och att lämna henne hos morfar en stund.
Jag var nämligen chaufför igår till några i Halmstad.
Sedan hämtning av Emmah igen, och efter det kom jag till slut hem.
Med sällskap av J.

Dagen idag har alltså spenderats med honom och Emmah.
Vi har mest tittat på tatueringar till på Fredag, och sedan körde jag hem honom.
Efter detta hälsade jag på en lite smådeprimerad syster som jag tror jag lyckades få på bättre humör :)
Sedan hälsade jag på en kompis som har sin dotter här nere på besök..
Nu är jag äntligen hemma, och är ganska trött faktiskt.

Samtidigt som jag är trött är jag rastlös så in i.
Jag tror jag behöver komma iväg... synd att min kompis i Gnosjö inte är hemma, för då hade jag åkt dit :)
Bara för att göra något, och byta miljö...




Kommentarer
Postat av: carlie

ja det vore kul om de kunde få kontakt men behåll din ensamvårdnad om du har den.... man vet aldrig hur det kan gå annars

2009-07-19 @ 09:05:33
URL: http://carlie.webblogg.se/
Postat av: Madde K

Du får gärna komma hit idag om du inte har ngt att göra hehe. Ska vara ensam hemma hela dagen :) kramar

2009-07-19 @ 09:25:45
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0