Här har ni tatueringen



Så här blev det :)
Jag själv är riktigt nöjd så..
Men som sagt, det gjorde rätt ont och när det var över var det ganska skönt..
Men nu är det färdigt och nu är det över.
Ska fundera på hur nästa ska bli sedan, men det dröjer ett litet tag tills den andra tatueringen kommer
Ska nöja mig med denna och låta denna läka.

J fick sin tatuering färdig klockan 4 på morgonen, så vi stack hem och sov hos honom efter det.
Sedan igår hade jag världens huvudvärk och sov mest hela dagen, vilket kanske inte var det roligaste sällskapet till J.
Men han är så gullig så den killen :)

Nu ska har tas några panodil och sedan köras till pappa. Efter det ska jag och Thess ta en städning i Halmstad. Inte roligt. Speciellt inte som huvudvärken är kvar, plus att jag inte får sträcka på mig speciellt mkt iomed tatueringen på sidan..

Men men..

Puss puss kära vänner

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilken fin tatuering :-) Verkligen annorlunda!! Kram på er.

2009-07-26 @ 15:40:57
Postat av: Magnus

Mage=fin :P



:P :P

2009-07-26 @ 15:45:02
Postat av: Magnus

Bara du är nöjd med tatueringen så.

2009-07-26 @ 15:58:11
Postat av: Joanna

Tjing, nu sitter jag här på jobbet (de sa att vissa sidor var spärrade..men inget stänger ute joanna inte, she knows all the ways ^^).

Becca tatueringen var ju super grym, den passar dig verkligen :)

(men är det inte bak å fram..:P haha du gjorde fotot i reflektion till spegeln, dont you worry!)

ha det super gott, snart är sommaren över... and we will be covered in books again..



kram //ciao :)

2009-07-27 @ 04:59:36
Postat av: Madde K

Tjusigt värre! Blev ju kanonbra! Hoppas allt är bra annars och att huvudvärken går över ;) kram kram

2009-07-27 @ 10:37:00
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0