Gamla vänskaper och nya kontakter

Okej, jag ska en runda till Halmstad.
Fick reda på att en gammal kompis precis flyttat dit med sin son så nu ska vi hälsa på dem :)
Ringer dig sedan Madde, för du kanske också kan komma inom en runda, du känner henne, eller vet nog vem det är.
Vi gick teater ihop, och hon heter ett dubbelnamn med bland annat en blomma i första namnet ;) hehe, nu får du gissa ;)

Försöker snabbt plocka ihop lite här hemma.
Flänger ju runt mer än man är hemma känns det som.
Å andra sidan, när skolan börjar kommer jag vara mer hemma över vintern så..

Egentligen leker mitt liv nu, det är ganska perfekt faktiskt.
Jag kan liksom inte komma på hur det skulle kunna bli bättre.
Eller jo, om jag hade en massa massa massa pengar :D
Så därför fattar jag inte varför an vaknar på en dålig sida.. men jag hade skumma drömmar inatt..
Någonting försöker säga mig någonting...
Jag har föraningar om något, men jag vet inte om det är positivt eller negativt.
Och nu känns det som om jag stampar på samma ställe och vill ha lite svar.
Ibland känns det som om man ger mer än vad som kanske är bra..o andra sidan, kan man ge för mycket?? Jag tycker ju om att ge..

Måste komma på vad som händer.. för någonting ligget i luften... :)
Jag är nyfiken.. Jag går mot någonting som jag inte har en aning om vad det är

Hejdå så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0