Thess

Familjen kom ju hem från Gambia idag. De har varit där i en vecka.
De hade haft det helt underbart, och om jag haft bilder hade jag visat, men det får bli imorgon.
Snart åker jag ju, på fredag klockan 4 am. Hjälp, har inte ens packat

The family came home from Gambia today. They been there for a week.
They have had a wonderfull time, and if i had some pictures i would show you, but it has to be tomorrow.
Soon Im going, friday 4 am. Help me, I havent even packed yet



Hon är inte så brun, men det blir man inte på en vecka.
Shes not that tan, but you dont get tan on a week (Madde, hur i helsike vänder man grammatiken på tan rätt, taned, tanned, hmm, hela meningen är ju fel)

Jag börjar bli så trött

Im starting to get so tired

Kommentarer
Postat av: joanna

Oh my dear, she looks really happy- but i didnt knew that Tess also left for Gambia now i know!!

cant wait to see some pix from the vacation :)

so be quick with the uploading :)

2009-01-28 @ 23:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0