Saturday today


Bloggen har bråkat med mig idag, därav de sena inläggen

The blog has been messing with me today, therefor I havent been able to write earlier

Så här såg Emmah ut idag, fint va?
Kjolen hade mormor köpt till henne och tröjan kommer från farmor

This is how Emmah looked today, nice ha?
The skirt her grandma (my mum) bought to her, end the top is from her grandma (on her dads side)




Haha, jag ser så allvarlig ut
På mig hade jag överdelar från H&M
Jeans från Killah

Haha, I look so serious
On me I had tops from H&M
and Jeans from Killah





    

Jag tror att ni ska kunna trycka på bilderna så de blir större
Vad ska ni göra ikväll?
Själv ska jag till Wild west steakhouse och äta, riktigt gott där, så det ska bli riktigt kul.
Idag var jag tidigare och gjorde stallet, sedan hälsade jag på en kompis med väldens sötaste bebis. Riktigt trevligt.
Men nu ska jag göra mat till Emmah och sedan duscha.
Vad tycker ni man ska ha på sig ikväll, jeans eller kjol? Med tanke på vädret

If think you can push the pictures so te get bigger
What ate you doing tonight?
I am going to eat at Wild West steakhouse, its really good to eat there, so thats going to be fun
Earlier today as was at the stable, cleaning, and then I visited a friend who has the sweetest baby. Had a nice time there.
Byt now Im going to make Emmah som food, and then take a shower.
What do you think I should wear tonight, a skirt or jeans? in tought of the weather?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0