My day so far

Än så länge är det inget kul som hänt, städat lite bara och ska plugga nu. Sedan blir det till biblioteket och stallet. Idag kommer det inte bli lika stressigt som igår, så skönt.
Och mat behöver jag inte tänka på, blev rester sedan igår över så:)
Bra va?:)
När jag tänker på det, den här dagen är bra.


So far nothing fun has happend, just cleaned and now Im about to study. Then Im going to the library and the stable. Today is not going to be as stressful like yesterday, and thats nice.
And I dont need to think about food, couse I have leftover sinde yestersay so:)
Good ha?:)
Thinkinh about it, this day is good

Nu gar Obama tagit över, hoppas allt går bra för honom och det ska bli spännande att se hur en av världens mäktigaste man klarar av makten. Vad tror ni?

Now Obama has taken over, hope everything goes well for him and its going to be exciting to see how one of the worlds most powerfull man handles the power. What do you think?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 15:07:44
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0