Its so boring

Jag bara sover och tittar på film. Har feber.
Lilla Emmah är så underbart snäll, hon försöker ta hand om mig och har snällt tittat på film eller lekt för sig själv hela dagen, så tråkigt för henne när jag är sjuk, men ibland blir det så här. Tur nog är jag aldrig sjuk speciellt länge så jag hoppas jag blir frisk snart.
Tittar just nu på Stolthet och fördom, inte den nya filmen, utan en gammal som är ungefär 6 timmar lång, somnar med jämna mellanrum till den bara.


Im just sleeping and lookes at a movie. Have a fever.
Little Emmah is so wonderfull nice, she tries to take care of me, and have nicelly looked at movies or played for her self all day, so boring for her when Im sick, but sometimes this happens. Luckely Im never sick for a long time so I hope I get better soon.
Now Im watshing Pride and Prejudice, not the new one, an old one thats 6 hours long, I fall asleep for time to time to it but.

Jag skriver mer imorgon då jag förhoppningsvis mår bättre.

I will write more tomorrow when I hope I fell better.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig gumman!

2009-01-25 @ 01:01:15
URL: http://bowforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0