Färdigtränad

Nytränad och nyduschad och nu ligger jag i min säng, nerbäddad och tänkte se på någon film:)
Det låter väl bra:)
Jag förstår er avundsjuka faktiskt. ;)

Imorgon är det fullt upp med plugg igen för vi har en ny tenta på måndag. Hade dock inte anmält mig till den heller (så går det när man är allmän förvirrad för det mesta) men den tentan är inte lika viktig och inte lika svår så det läser sig.

Ska inte tråka ut er med en massa, men gympa passet var okej, anpassat för lite äldre människor men man rörde på sig iallafall och det är väl huvudsaken. Tydligen har de ett danspass som jag ska kolla in nästa vecka.

Haha, appropå de, i slutet av träningen fick jag syn på en skygg kille utanför, så jag pekade på honom och viskade till Thess att han såg bra ut. Vi fortsatte med vårat och nästa gång vi tittade upp stod där en massa snygga killar, till saken hör, att hur ofta ser man en massa olika snygga killar? Väldigt väldigt sällan.
De stod utanför och väntade på att vårat pass skulle ta slut, men vi har stora fönsterrutor imellan entre och sal så man såg allt. När passet var slut finns det 2 dörrar, IN och UT, men vi stod kvar lite längre för att kolla in dem, och som små barn i en gods butik började vi peka, kolla han, nej men han i grönt, ja osv och vi glömde helt av att de såg oss, och allt vi gjorde, hahahaha... Vi började asgarva när vi kom på oss själva, men som jag sa, hur många gånger ser man att 50% av killarn i ett gäng är snygga, (och vältränade)

Nej sov gott allihopa
Puss/Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0