Dagen

Varit ute och lekt med Emmah nu.

I´ve been outside and played with Emmah








Nu ska jag komma på hur jag ska roa henne mer, känner mig lite halv sjuk faktiskt.
Typiskt isåfall, jag har en tenta imorgon så den måste göras.

Now I have to think of how a best can amuse Emmah, feels like Im starting to get sick-
How typical if its so, I have a big test tomorrow I have to do


Vad gör ni för något?
Kan man ha sex med sin killkompis även om man vet att han har flickvän? Syftade inte på mig själv nu utan .....*cencur*

What are you doing today?
Can you have sex with a friend even if you know he has a girlfriend? I wasnt thinking about myself now, I meant...... *cencur*

Kommentarer
Postat av: S A N N A

söta bilder. :)

2009-01-11 @ 16:58:06
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0