Ännu en morgon i våra liv.

När Emmah sover bredvid mig gör det att jag sover på samma sida hela natten och riktigt nära kanten.
Detta medför att jag alltid vaknar med nackont och ryggont, men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna få mig själv att vrida och vända på mig för att lindra detta då jag sover, iomed att jag sover. Men lite nack- och rygg gymnastik snart gör kanske susen.

God morgon allihopa förresten, hur är det idag.
10 minus grader och solen skiner. Jag ska alldeles srax ta mig till Halmstad och plugga hela dagen tillsammans med en klasskompis.

Nu ska jag hinna äta frukost, sminka mig och klä på mig på ungefär en timme.
Kram/KRam/Ciao

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas du får en bra dag =)

2009-01-05 @ 17:31:28
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0