Yepp

Jajamen, nu ska jag snart sova, så man kommer upp i tid imorgon.
Fortsätta skriva på hemtentan också. Den är inte rolig, men själva programmet är intressant så..
Yesyes, now Im about to sleep, so Ill get up tomorrow.
Gonna continue writing the paper to school. Its not fun, but the programe is intresting so..

SocialPsykologi, vet ni vad det är? Vad jag pluggar? Vad jag blir?
Social psychology , do you know what that is, what Im studying, what Im going to be?

Jag har varit rätt lycklig de senaste dagarna, vill ni veta varför?
För att jag har så mycket frihet i mitt liv, det är en anledning, jag kan göra precis vad jag vill, när jag vill utan att ta hänsyn till någon annan än Emmah.
Att Emmah är den hon är, en aning bortskämd, men vilken unge är i det i dagens Sverige?
Att jag inte behöver lika mycket stress i mitt liv längre, jag hinner allt ändå.
Att jag snart får min lägenhet, och att jag har träffat så mycket kompisar på senaste, både nya och gamla.
Ive been pretty happy lately, you wanna know why?
Couse I have so much freedome in my life, thats one reson, I can do exacly what I want do to, whenever I want do do it, without the need to think about someone else except Emmah.
For Emmah being the one she is, a bot spoild, but what kid arent these days in sweden?
I dont nees the stress in my life anymore, I have time for everything without it.
Soon Ill get my appartement, and Ive meet so much friends lately, bouth new ones and old ones.

Nu ska jag sova, eller kanske läsa lite innan jag sover.
Now Im about to sleep, or maybe read some before I sleep


Kommentarer
Postat av: Deyan

Who says single women can't be happy :)

2009-02-21 @ 12:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0