What did I do?

Okej, så vad gjorde Rebecca ikväll då?
Ja ni, efter blogginlägget fick jag sms av Joanna och blev medbjuden ut.
Så, jag stack alltså till halmstad, och hade SÅ ROLIGT
Vi dansade och fulade oss på dansgolvet, tror att en person har ganska roliga bilder på det, och ja, jag drack en massa Red bull.
Ok, so what did Rebecca do tonight?
Well, after writing the last thing I wrote, Joanna texted me and she invited me out.
So, I left and drove to Halmstad, and I had
so much fun.
We danced and joked around on the dancefloor, I think one person took really funny pics on that, and well, I had alot of red bulld.


Vill ni ha bilder??
You wanna have som pics?

Ok

Thess och Dennis utanför ett ställe, bilden blev inte så bra. Efter jag tagit bilden kom en jobbig man och ville bli fotograferad, det fick han inte så en stor kille skrämde iväg honom, sedan försökte de lära mig spela black jack, gick så där.
Thess and Dennis outside a place, the pic didnt end up that good. After I took it a really drunk man came and wanted me to take a pic of him, but I didnt want to so a big guy scared him away, then they tried to teach me play black jack, didnt go that well.


På tre hjärtan, trubaduren sjunger bra, men åldersklassen där inne känns rätt ung.
Jag, Joanna och Micke är det på denna bilden
At "three hearts" they sing good there, but the age of the people there feels pretty young.
Joanna, Micke and I on the pic


Bilden blev inte så bra på mig och Joanna, därför gör vi den lite mindre, hehe
The pic isnt that good at Joanna and I, thats why its so small


Någon okänd kille ville vara med på kortet
Someone unknown wanted to be on the pics



För en helt underbart rolig kväll säger jag tack och godnatt, jag är trött och ser trött ut trotts en massa red bull ute.
Här är jag sminkad
For a wonderfull night out, I say goodnight and thanks, Im tired and I look tired, even if I had several red bulls


Här är jag osminkad
Whitout makeup


Träffade en gammal komis idag också, eller flera stycken, men just honom blev jag så glad över att träffa:)
En annan ska bli pappa, grattis igen, han kommer verkligen bli en bra pappa, I know it.
En tredje dansar som innan, ja och så vidare
Haha, men jag och Joanna rockade dansgolvet, bokstavligen, om det var snyggt? Njae, men det var kul

Met a really old friend tonight, or alot of old friends, but I was really really glad about meeting him:)
Another one is going to be a dad, hes going to be a great dad, I know it
The third dances like before, and so on.
Haha, but Joanna and I rocked at the dancefloor, literally, if it was good looking? Well, at least we had fun




Betyg på utekväll.. hmm, av 5, definitivt 4, kunde bli 5 om det inte var lite tjafs och en person gick hem.

Ok, night out, gets 4 out of 5, could have been 5 but there was some misunderstandings and stuff and one person went home early.

Har ni tänkt på att jag skriver annorlunda svenska/engelska, jag översätter inte rakt av, och ja, jag vet att jag stavar fel och grammatiken kunde varit bätte, men hey, det är rätt gulligt också.
Nu ser jag framemot att vakna runt 10 imorgon, eller inte.
God natt

Goodnight


Kommentarer
Postat av: joanna

Att du orkade lägga upp allt å skriva igår natt..unbelievable :)

Tack för igår, jag hade oxå riktigt kul. jaaa de blev lite för berusade, men vad gör de när vi två var ute för att dansa :) hehe att fula sig är roligt!!

kram, nice pix by the way

2009-02-28 @ 11:57:41
Postat av: Titus

Ja, det blev vi, ska aldrig dricka mer! Också imponerad av att du orkade blogga mitt i natten....

2009-02-28 @ 17:19:52
Postat av: Anonym

Vilken nattuggla den tjejen e

2009-02-28 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0