Into the wild

Då har jag varit och gått en runda, alltid bra med motion, och man får ju passa på, för snart flyttar jag ju och så kan jag ju inte längre ta mig ut medans Emmah sover.
Filmen vi såg hette som sagt Into the Wild, och jag ska inte nämna för mycket handling, men den var riktigt intressant, speciellt ut ett sociologiskt perspektiv.
Vad är lycka egentligen, och är samhället verkligen på väg mot ett bra mål, där allt handlar om att vi alltid vill ha mer. Vi är ju aldrig nöjda.

Then I´ve been walking, always good with exercise, and I must of course do it now, because soon Im moving, and then I cant take walks when Emmah sleeps.
The movie we saw was as I Told you "Into the wild", and Im not going to mention the story, but it was really interesting, specially from a sociological view.
What IS happiness really, and are the society on the way to a good goal, where everything is about us always wanting more. We are never satisfied.

Nu ska jag studera lite, sedan sova. Blir en lång dag imorgon med en MASSA plugg.
Now Im going to study for a bit, then sleep. Its going to be a long day tomorrow with a lot of studying



God natt alla kära läsare

Good night dear readers

Kommentarer
Postat av: Alicia

Sett den, den är ju skit bra den filmen, men han verkar ju inte må speciellt bra.

2009-02-10 @ 23:40:23
Postat av: Sandra

Vad menar du med att folk har pratat och att du tagit bort ett skoinlägg?

2009-02-10 @ 23:43:42
Postat av: Stina

Att Monica är en av dina närmstade vet väl alla som har följt din blogg, vad är det som har hänt? Jag sa ju det, du skulle flyttat hit:)

2009-02-10 @ 23:45:26
Postat av: Karina

Vad menar du med det under. Jo skvaller har vi väl alla varit med om, folk borde bry sig mer om sig själva istället. Fast, det är alltid imponerande vilken fantasi folk kan ha.. Ta hand om dig. Kram

2009-02-10 @ 23:49:54
Postat av: Hero

It's no fun watching philosophical movies on my own, do you have any comedies to propose?

2009-02-11 @ 00:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0