Julbestyr

Det var precis så blaskigt i halmstad idag som jag trodde.
Det var lika mycket folk som jag hade beräknat också.

Men nu är iallafall alla julklappar shoppade, inslagna, och här står de


Känner min lite stolt faktiskt över dagen.
Och med tanke på att jag fått några av bland annat joanna och J:s syskon samt av min syster thess så myser jag inför morgondagen. Köpte faktiskt några till mig själv också så som en dyr maskara och några böcker.
Längtar tills jag kan öppna dem :)

Efter julbestyr och annat åkte jag och lämnade Emmah hos sin famor och pappa. Ska hämta henne på juldagen.
Sedan spelade jag bingo med mli och tim, men vann inget. Dåligt tycker jag. Riktigt dåligt. Så nu ska jag krypa ner under täcket och läsa en bok



God jul allesammans. Hoppas eran dag imorgon blir riktigt riktigt bra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0