Idag på maxi

Efter dagis (hela dagen gick till plugg så det är inte så intressant för er) åkte jag, emmah och mamma till maxi för att handla regnbyxor till Emmah som dagis efterfrågat. Tydligen behöver man ha det utanpå overollen så därför passade inte de hon hade iomed de var lite för små att ha utanpå en overoll. Detta gjorde att mina pengar måste omprioriteras :)
 så, om ni fyller år i december, räkna inte med en present.
Ni som firar jul i december, räkna inte med någon julklapp ;)

Jag har så jag klarar mig, så ni vet (alltså behövs inga kassar utanför min dörr;) (jag tycker verlkligen så mycket om dig vännen och återigen, tack tack tack, och tack för att du var här då också)
P-piller kan gott J bidra med;) right, vad heter det nu igen? när båda könen bidrar lika mycket? Hittar inte ordet.

Iallafall, underbara mamma köpte lite kläder till Emmah också. Så nu har hon lite till så hon klarar sig. Barnet växer som en, jag vet inte vad och jag tycker inte det är snyggt när byxorna är för korta.

Sedan bjöd jag kära moder på rester från igår och sedan drömde vi oss iväg till exotiska länder med billiga flyg.

Åh, tänk om man kunde åka utomlands nu.. ler drömmande för mig själv
Nu kallar sängen och en bra bok.
Imorgon blire plugg och jobb. :)

Sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0