....

Jag skrev ett inlägg. Om kärlek, sympati, empati, egoism och stolthet.
Men allt försvann.
Kanske var det inte meningen att ni skulle få se det.
Kanske var det bara en ren slump att det försvann.
I vilket fall orkar jag inte skriva om allt igen.

Så, jag mår bra, Emmah mår bra och är på dagis nu.
Katterna mår riktigt bra, Diego ligger i mitt knä här nu.

Vet inte när jag kommer skriva nästa gång. Jag känner mig hämmad här på bloggen. Kan inte skriva vad som helst då ord kan tolkas så olika. Då en mening kan bli av en helt annan betydelse för någon annan än den var menad från mig.
Sånt är jobbigt. Och jag vill inte råka såra folks känslor. Kanske mitt problem, jag bryr mig för mycket..

Så, vi kanske ses här, kanske inte. Ska tänka på det :)

Puss och kram













Kommentarer
Postat av: Magnus

Därför är det ett tips att alltid spara text i Word utifall att sånt händer (vilket det oftast gör om man inte tar till några extra åtgärder)

2009-08-14 @ 15:08:38
Postat av: carlie

jag vet vad du menar.. jag har fått sätta lösen på min blog för att folk som lägger sig i och tolka allt jag skrive4r på olika saker, ska sluta och göra det.. vill igentligen att alla ska kunna läsa den, men vad gör man..

2009-08-17 @ 07:54:40
Postat av: Ida Dahlgren

Hej, jag skriver för Laholms tidning och är intresserad av att intervjua dig för en artikel om bloggare i Laholm. Maila mig, så kan vi bestämma en tid.



Med vänlig hälsning,



Ida Dahlgren

2009-09-01 @ 11:09:46
Postat av: Magnus

Grejen är, hon bloggar ju inte längre (om hon inte har skaffat en ny blogg).



Så du tänker intervjua en oaktiv bloggerska :P ?



Varför inte intervjua någon aktiv bloggare ? Ähh. Just curious!

2009-09-02 @ 16:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0