Vanessa Hudgens

Såg den här bilden igår på msn:s nyhetssida.
Vanessa Hudgens och hennes pojkvän som inte tyckte om hur hon var klädd.
För lättklädd var det.



Visst, jag förstår hur han/ de tänker, men jag tyckte det var snyggt.
Sedan funderar jag lite på, om hon hade haft en kortare skjorta så att man såg shortsen, som tydligen var under, hade det blivit lika stort då?
För ibland kan man ha kort kort korta shorts, så länge man ser att det finns shorts, men när man inte ser att det finns något under, blir det hela så stort.
Är det folk som har bra fantasi och sedan börjar spekulera i det hela, eller varför är det accepterat med kort korta shorts men inte när det kanske kanske kanske bara finns trosor under.
Ha, tänk om det kanske inte finns trosor under, kan det vara så folk tänker. hmm..

I alla fall, det hela är i alla fall snyggt, tycker jag. Personligen skulle jag vilja ja den lite lite längre, men jag tycker det var snyggt.

Hon är riktigt söt Vanessa
Och han ser väl inte fel ut han heller riktigt

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tycker killen e sexigast!

2009-04-30 @ 10:44:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Tutti

Tycker jag också, om killen

2009-04-30 @ 11:13:14
Postat av: Anonym

Håller med. snyggt

2009-04-30 @ 11:14:18
Postat av: Linda

håller med dig, är ju snyggt...

haha =) killen är ju het han.. ;)

2009-04-30 @ 11:29:07
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0